Έντονες
αντιδράσεις έχει προκαλέσει στη Ν. Αφρική διαφημιστική καμπάνια, μέσω της
οποίας οι άνδρες οδηγοί, απειλούνται με... βιασμό στη φυλακή, σε περίπτωση που
συλληφθούν να οδηγούν υπό την επήρεια αλκοόλ. “Τα χέρια τους δεν πρόκειται να
σε αφήσουν. Θα ήθελαν πολύ να σε γνωρίσουν. Ποτέ μην οδηγείς έχοντας
καταναλώσει αλκοόλ”, αναφέρει τηλεοπτική διαφήμιση στο πρώτο πλάνο της, προτού
κάνει "zoom out"
και εμφανιστούν τρόφιμοι, που τεντώνονται ξαπλωμένοι σε κρεβάτια και στρώματα,
στα κελιά των φυλακών, όπου κρατούνται.
Η εν λόγω διαφήμιση της εταιρείας “Brandhouse Beverages”, την οποία χαιρέτισε και η πολιτεία, προκάλεσε την έντονη αντίδραση τόσο των σωφρονιστικών υπαλλήλων των φυλακών, όσο και των οργανώσεων που μάχονται κατά των σεξουαλικής φύσεων εγκλημάτων, σύμφωνα με τις οποίες “περιγελά το σοβαρότατο πρόβλημα της σεξουαλικής βίας στις φυλακές της χώρας”.
“Το πρόβλημα με τους βιασμούς στις φυλακές είναι και υπαρκτό, σοβαρό και πολιτικό. Αυτή η διαφήμιση δεν παρέχει τίποτα όσον αφορά στη λύση του, αλλά αντίθετα, το παρουσιάζει ως extra μέθοδο τιμωρίας”, δήλωσε η Rachel Jewkes από το Κέντρο κατά της σεξουαλικής βίας στη Ν. Αφρική.
Και ο Lukas Muntingh, από την οργάνωση “Civil Society Prison Reform”, προσέθεσε πως εάν το διαφημιστικό “μήνυμα” αφορούσε γυναίκες, θα είχε προκαλέσει αν μη τι άλλο κοινωνική κατακραυγή.
Εκ μέρους της εταιρείας ωστόσο, αναφέρθηκε, πως έρευνα έδειξε ότι το 88% των Νοτιοαφρικανών θα μπορούσε πράγματι να αποτραπεί από την επικίνδυνη συνήθεια του να πίνει και να οδηγεί, μόνο και μόνο από την πιθανότητα της σύλληψης και κράτησης.
“Θέλαμε μέσω της καμπάνιας μας, να προκαλέσουμε αίσθηση, όχι απλά να προειδοποιήσουμε, ώστε να επιστήσουμε την προσοχή των καταναλωτών και να τους αποτρέψουμε δια παντός από τη συνήθεια αυτή”, τόνισε εκπρόσωπος της εταιρείας
Η εν λόγω διαφήμιση της εταιρείας “Brandhouse Beverages”, την οποία χαιρέτισε και η πολιτεία, προκάλεσε την έντονη αντίδραση τόσο των σωφρονιστικών υπαλλήλων των φυλακών, όσο και των οργανώσεων που μάχονται κατά των σεξουαλικής φύσεων εγκλημάτων, σύμφωνα με τις οποίες “περιγελά το σοβαρότατο πρόβλημα της σεξουαλικής βίας στις φυλακές της χώρας”.
“Το πρόβλημα με τους βιασμούς στις φυλακές είναι και υπαρκτό, σοβαρό και πολιτικό. Αυτή η διαφήμιση δεν παρέχει τίποτα όσον αφορά στη λύση του, αλλά αντίθετα, το παρουσιάζει ως extra μέθοδο τιμωρίας”, δήλωσε η Rachel Jewkes από το Κέντρο κατά της σεξουαλικής βίας στη Ν. Αφρική.
Και ο Lukas Muntingh, από την οργάνωση “Civil Society Prison Reform”, προσέθεσε πως εάν το διαφημιστικό “μήνυμα” αφορούσε γυναίκες, θα είχε προκαλέσει αν μη τι άλλο κοινωνική κατακραυγή.
Εκ μέρους της εταιρείας ωστόσο, αναφέρθηκε, πως έρευνα έδειξε ότι το 88% των Νοτιοαφρικανών θα μπορούσε πράγματι να αποτραπεί από την επικίνδυνη συνήθεια του να πίνει και να οδηγεί, μόνο και μόνο από την πιθανότητα της σύλληψης και κράτησης.
“Θέλαμε μέσω της καμπάνιας μας, να προκαλέσουμε αίσθηση, όχι απλά να προειδοποιήσουμε, ώστε να επιστήσουμε την προσοχή των καταναλωτών και να τους αποτρέψουμε δια παντός από τη συνήθεια αυτή”, τόνισε εκπρόσωπος της εταιρείας
digitalcrete.gr