Το MySpace και η Google
έφτασαν σε μια νέα συμφωνία υπηρεσιών αναζήτησης και διαφήμισης,
τερματίζοντας έτσι μήνες αβεβαιότητας για το μέλλον της συνεργασίας
τους. Οι όροι της συνεργασίας δεν έχουν κοινοποιηθεί.
Οι δυο εταιρίες είχαν υπογράψει συμφωνία το 2006 όπου η Google είχε
εγγυηθεί 900 εκατομμύρια δολλάρια στην News Corp, ιδιοκτήτρια εταιρία
του MySpace, για το δικαίωμα πώλησης διαφημίσεων στον μηχανισμό
αναζήτησης του MySpace και σε άλλες ιστοσελίδες της News Corp. H
συμφωνία έληξε τον περασμένο Ιούνιο, αλλά επεκτάθηκε προσωρινά όσο οι
δυο εταιρίες διαπραγματευόντουσαν το μέλλον της συνεργασίας τους.
Αναλυτές εκτιμούσαν ότι η News Corp δεν θα μπορούσε να εξασφαλίσει
τους ευνοϊκούς όρους της αρχικής συμφωνίας, λόγω της μειωμένης
δημοτικότητας του MySpace σε σύγκριση με το Facebook.