Τρίτη, 10 Μαΐου 2011

Μέσω του Facebook αποφασίζουν πολλοί χρήστες ποιες ειδήσεις θα διαβάσουν

Καθώς οι χρήστες του εκμεταλλεύονται την ευκαιρία να μοιράζονται τις ειδήσεις που τους προκαλούν το ενδιαφέρον με τους φίλους τους, το Facebook έχει σαφή επίδραση στο ποιες ειδήσεις διαβάζονται online. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει μεταξύ άλλων πρόσφατη έρευνα του αμερικανικού δημοσιογραφικού κέντρου Pew.

Όπως προκύπτει από την έρευνα, το 6–8% των επισκεπτών σε ενημερωτικoύς δικτυακούς τόπους προέρχονται από το Facebook.


Η επίδραση του facebook είναι πάντως σαφώς πιο μικρή από εκείνη της Google, από την οποία προέρχεται το 30% των επισκεπτών σε ενημερωτικά site.


Αν η αναζήτηση ειδήσεων ήταν η πιο σημαντική καινοτομία της περασμένης δεκαετίας, σήμερα η πιο σημαντική τάση που καταγράφεται είναι ότι οι χρήστες «μοιράζονται» τις ειδήσεις που τους ενδιαφέρουν με τους «φίλους» τους μέσω των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Twitter.


Με λίγα λόγια αν ένας χρήστης του Facebook με πολλούς φίλους ανεβάσει στο προφίλ του μια είδηση που διάβασε σε κάποια εφημερίδα ή περιοδικό, η είδηση αυτή αυξάνει αυτόματα την αναγνωσιμότητά της και κατ επέκταση την επισκεψιμότητα του site που την έχει δημοσιεύσει.

http://news.in.gr