Επίσημη έναρξη στις 15 Ιανουαρίου
Πρόωρες εκπτώσεις έως και 30% έχουν ήδη αρχίσει οι επιχειρήσεις του
λιανεμπορίου, αν και η επίσημη έναρξη των χειμερινών εκπτώσεων είναι
στις 15 Ιανουαρίου, σε μία προσπάθεια να προσκελκύσουν τους καταναλωτές
οι οποίοι είναι συγκρατημένοι στις αγορές τους και περιορίζονται στα
απαραίτητα.
Συνολικά, το 2010 οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 25%-30% και μάλιστα η πτώση έγινε ακόμα υψηλότερη στο τελευταίο τρίμηνο.
Την εβδοµάδα πριν από τα Χριστούγεννα, αλλά και την Πρωτοχρονιά, δεκάδες χιλιάδες καταναλωτές επισκέφθηκαν τα καταστήµατα, ωστόσο περιόρισαν τις αγορές τους σε χαµηλού κόστους είδη, κυρίως για δώρα.
Έτσι, οι επιχειρήσεις προχώρησαν σε πρόωρες εκπτώσεις, που την προηγούµενη εβδοµάδα έφτασαν και το 30%.
Στο µπαράζ των εκπτώσεων, πιο επιθετικές ήταν και αναµένεται να συνεχίσουν να είναι οι µεγάλες αλυσίδες µε πανελλαδικό δίκτυο που προσφέρουν στους πελάτες τους, σιωπηρά µεν, αλλά πραγµατικά, έκπτωση από 30% έως και 50%.
Ενδεικτικό της εικόνας που παρουσιάζει η αγορά είναι ότι τα µεγάλα πολυκαταστήµατα αλλά και εµπορικά κέντρα στην Αττική, όπως και µεµονωµένα καταστήµατα, προσφέρουν εκπτώσεις της τάξης ακόµη και του 30% σε όλα τους τα είδη, ενώ σε εποχικά-γιορτινά είδη τα ποσοστά φτάνουν έως και το 50%.
Επίσης, µεγάλες αλυσίδες έχουν επιλέξει να προσφέρουν δωροεπιταγές αξίας ίσης µε το 50% της αγοράς, που αφαιρούνται απότην επόµενη αγορά (η οποία πρέπει να πραγµατοποιηθεί εντός συγκεκριµένου χρονικού διαστήµατος ή ακόµα και ταυτόχρονα µε την αγορά).
Συχνή είναι επίσης η προσφορά 1+1 δώρο, η οποία «τρέχει» τόσο σε καταστήµατα ένδυσης, καλλυντικών και αξεσουάρ, αλλά και η προσφορά 2+1 δώρο.
Συνολικά, το 2010 οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 25%-30% και μάλιστα η πτώση έγινε ακόμα υψηλότερη στο τελευταίο τρίμηνο.
Την εβδοµάδα πριν από τα Χριστούγεννα, αλλά και την Πρωτοχρονιά, δεκάδες χιλιάδες καταναλωτές επισκέφθηκαν τα καταστήµατα, ωστόσο περιόρισαν τις αγορές τους σε χαµηλού κόστους είδη, κυρίως για δώρα.
Έτσι, οι επιχειρήσεις προχώρησαν σε πρόωρες εκπτώσεις, που την προηγούµενη εβδοµάδα έφτασαν και το 30%.
Στο µπαράζ των εκπτώσεων, πιο επιθετικές ήταν και αναµένεται να συνεχίσουν να είναι οι µεγάλες αλυσίδες µε πανελλαδικό δίκτυο που προσφέρουν στους πελάτες τους, σιωπηρά µεν, αλλά πραγµατικά, έκπτωση από 30% έως και 50%.
Ενδεικτικό της εικόνας που παρουσιάζει η αγορά είναι ότι τα µεγάλα πολυκαταστήµατα αλλά και εµπορικά κέντρα στην Αττική, όπως και µεµονωµένα καταστήµατα, προσφέρουν εκπτώσεις της τάξης ακόµη και του 30% σε όλα τους τα είδη, ενώ σε εποχικά-γιορτινά είδη τα ποσοστά φτάνουν έως και το 50%.
Επίσης, µεγάλες αλυσίδες έχουν επιλέξει να προσφέρουν δωροεπιταγές αξίας ίσης µε το 50% της αγοράς, που αφαιρούνται απότην επόµενη αγορά (η οποία πρέπει να πραγµατοποιηθεί εντός συγκεκριµένου χρονικού διαστήµατος ή ακόµα και ταυτόχρονα µε την αγορά).
Συχνή είναι επίσης η προσφορά 1+1 δώρο, η οποία «τρέχει» τόσο σε καταστήµατα ένδυσης, καλλυντικών και αξεσουάρ, αλλά και η προσφορά 2+1 δώρο.
Πηγή : tanea.gr