Τετάρτη, 5 Ιανουαρίου 2011

Αν η υποκρισία ήταν εργόχειρο,θα έφτανε να περιφράξεις όλη την χώρα !

Τώρα που δεν υπάρχει άρτος είναι ευκαιρία για θεάματα. Και μπορεί να είναι αποδεδειγμένο από άλλες χώρες ότι η μετανάστευση έχει βαθύτερες αιτίες από την μη ύπαρξη φρακτών, αλλά ο φράχτης έχει ακόμα πολλά θετικά.... Πρώτον φαίνεται και έτσι μπορείς να τον πουλήσεις προεκλογικά για να χτυπήσεις ψήφους. Δεύτερον θα τον φτιάξει κάποιος εργολάβος (να υποθέσουμε ποιος;) και έτσι εξασφαλίζεις χρήμα και στήριξη από κάποια ΜΜΕ. Ας μην ξεχνάμε την υπόθεση του C4i. To χρυσοπληρώσαμε δήθεν για την ολυμπιακή ασφάλεια και αποδείχτηκε ότι αυτή ήταν μια στημένη δικαιολογία για το πόπολο και ο πραγματικός λόγος κατασκευής του ήταν για να ρεύσει χρήμα της Siemens προς τσέπες, ταμεία και …κομματικά ταμεία. Τρίτον η μεταχείριση των μεταναστών ως ανθρώπων χωρίς δικαιώματα, αλλάζει τα όρια μεταχείρισης και των ντόπιων εξαθλιωμένων και μη. Ο επόμενος φράχτης μπορεί να χτιστεί γύρω από την Εκάλη. Έγιναν και αλλού…
Τώρα λοιπόν που ο κόσμος δεν έχει να φάει είναι καιρός για δωρεάν θέαμα, καιρός να αμολήσουμε τα λιοντάρια στην αρένα. Αυτή τη φορά όχι για να φάνε χριστιανούς αλλά τους δυστυχισμένους της δικής μας εποχής. Αυτούς που η απληστίας των χρηματαγορών της δύσης τους μετέτρεψε σε πρόσφυγες των πολέμων, των δικτατοριών, της οικονομικής και κλιματικής κρίσης. Μέχρι τώρα οι Έλληνες δεν τις ξέραμε τις χρηματαγορές, αλλά τώρα μαθαίνουμε τον ρόλο τους με εντατικά μαθήματα στο πετσί μας. Και σύντομα θα πρέπει να περιφράξουμε λιμάνια, αεροδρόμια και σύνορα για να μην φεύγουμε εμείς και ειδικά οι νεότεροι για να αναζητήσουν την τύχη τους αλλού. Τότε ίσως καταλάβουμε ότι τίποτα δεν σταματά απελπισμένους ανθρώπους και θα ήταν πιο αποτελεσματικό για την Ευρώπη τα λεφτά που ξοδεύει για την αποτροπή της μετανάστευσης να τα έδινε για να μην ξεριζώνεται ο κόσμος από τον τόπο του και για μην τον πετάει στους Αγ. Παντελεήμονες, ούτε να τον φυλακίζει στα λιμάνια της Πάτρας αλλά να τον υποδέχεται ανθρώπινα και οργανωμένα όπως ταιριάζει στην Ευρώπη του διαφωτισμού και όχι του μεσαίωνα. Άλλωστε η Ευρώπη είναι θύτης και όχι θύμα της μετανάστευσης και γι’ αυτό το χρωστάει.